Kmalu bo minilo šest mesecev, odkar so na Občino Ankaran množično romale prijave na razpis za 18 delovnih mest. Okoli 1000 jih je bilo. Med tistimi, ki so jih poklicali na prvi ali celo drugi razgovor, pa jih, z izjemo nekaj strokovno-tehničnih delovnih mest, večina še čaka na odgovor, ali so sprejeti. Za izvedbo 'zaposlitvenega projekta' je občina najela še zunanjo pomoč, zasebni zavod in dve odvetniški družbi. Do sedaj so v šestih mesecih uspeli med drugim zaposliti čistilko.
UČINKOVITOST PO ANKARANSKO: Več kot pol leta po razpisu še vedno niso izbrali novih sodelavcev na občini!
Ankaran
Strmčniku je končno po treh letih vodenja občine junija letos uspelo objaviti razpis za direktorja občinske uprave, pa vodjo kabineta župana, vodjo sekretariata, vodje oddelkov za družbene dejavnosti, za gospodarske dejavnosti, za okolje in prostor, za razvoj in investicije, za finance in računovodstvo ter svetovalca za pravne zadeve. Med 18 delovnimi mesti, ki so na voljo, jih je nekaj tudi s strokovno-tehničnega področja, in sicer iščejo dva poslovna sekretarja, dva strokovna sodelavca, finančnika, vodjo režijskega obrata, upravnika in čistilko. Prav slednja je po pisanju Primorskih novic prva podpisala pogodbo o zaposlitvi.
Pojavljajo se govorice o netransparentnosti
Medtem pa drugi čakajo več kot nerazumno dolgo. Ankaranski župan Gregor Strmčnik je za časnik dejal, da se je pred komisijo zvrstilo 84 kandidatov, ki naj bi v decembru izvedeli, ali so bili uspešni pri pridobivanju nove zaposlitve.
Šele januarja pa naj bi izbrali vodjo sekretariata in vodjo oddelka za družbene dejavnosti, za ti dve mesti komisija postopka izbire še niti ni začela.
Veliko je razočaranih kandidatov, ki takega odnosa s strani občinske uprave niso pričakovali, vse bolj pa krožijo govorice, da se je izbira zavlekla ne samo zaradi števila prijavljenih, ampak tudi zaradi načina, kako so se projekta v Ankaranu lotili.
Na pomoč trije zunanji subjekti
Občina Ankaran je pri tem 'zaposlitvenem projektu' najela tudi zunanjo pomoč, in sicer dve odvetniški družbi ter zasebni zavod IDEALIS - Inštitut za plače in delovna razmerja, ki sicer z občino sodeluje od februarja letos. Pomagali so pri pripravi besedil za javne objave in javne natečaje za prosta delovna mesta, pa tudi pri sistemizaciji delovnih mest in ostalih predpisih s področja.
Občini naj bi predlagali, da postopek izbire novih sodelavcev izpelje po fazah, a v Ankaranu so želeli narediti vse naenkrat, kar pa naj bi zahtevalo čas.
In kaj lahko naredijo vsi, ki še vedno čakajo na odgovor glede zaposlitve?
Slovenska zakonodaja v tem primeru sicer ni v pomoč, saj ni predpisa, ki bi določal rok, v katerem mora kandidat prejeti odgovor delodajalca.
Kot je že zapisano v enem od spodnjih komentarjev: MOK res boli izguba 8 miljonov letno ampak bi dodal, da ni samo 8 mil je še več, predvsem pa zgleda, da je mora "EGO" zelo bolet tistega, ki je kriv za vse to.