Flego: Istra je med turisti cenjena in iskana

Istra

Za Hrvaško je uspešna turistična sezona, čeprav so poletje krojile neugodne vremenske razmere, je danes izpostavil hrvaški minister za turizem Darko Lorencin. Od januarja do novembra je na Hrvaško prišlo pet odstotkov več turistov, ki so ustvarili dva odstotka več nočitev kot v enakem obdobju lani.

Hrvaška je po ministrovi oceni znova dokazala moč in privlačnost kot turistična destinacija, poroča hrvaška tiskovna agencija Hina.

Lorencin verjame, da bo pozitiven trend zaznati tudi v celotnem letu, tako po prihodih in nočitvah kot prihodkih od turizma.

"Hrvaška je danes v svetovnem okviru, še posebej pa v Sredozemlju, zelo priljubljena destinacija, na nas pa je, da to zanimanje obdržimo tudi v prihodnjih letih," je poudaril in dodal, da bodo spomladi dobili popolnoma novo blagovno znamko Hrvaške kot turistične destinacije.

Z novo blagovno znamko bodo po ministrovih pojasnilih pokazali, da je Hrvaška poleg sonca in morja tudi država z bogato kulturno dediščino, fantastično gastronomijo in da ponuja vrsto priložnosti za oddih čez celo leto.

Lorencin je ob tem izpostavil, da je bila Istra s prvim velikim načrtom razvoja turizma "svojevrstna avantgarda v hrvaškem turizmu".

Istra posebna blagovna znamka

Istrski turizem se stalno razvija, v turizem se tu tudi vlaga, pa je poudaril istrski župan Valter Flego. Po njegovih besedah lahko rečemo, da je Istra posebna blagovna znamka, ki je cenjena in iskana med evropskimi turisti, vedno bolj pa tudi med turisti od bolj oddaljenih trgov. Istra sicer k skupnemu turističnemu prometu v državi prispeva tretjino.

Dolgoročni cilj Istre je po Flegovih pojasnilih, da se turizem še razvija, dodatno bodo vlagali v turistično infrastrukturo, kakovost nastavitvenih zmogljivosti ... "Ključ uspeha je v inovativnosti," je še dejal Flego.

Deli novico:

pikapoka |  13 .12. 2014 ob  11: 20
Nasi turisticni delavco oz. tisti,ki se ukvarjajo z turizmom nimajo pojma o svojem delu. Slovenska obala si ne more privosciti,da turistom iz tujine ponuja samo morje saj morja in plaz je dovolj po svetu tudi brez nas. Turistom je treba ponuditi nekaj vec. Mi ne znamo iz neke znamenitosti narediti mit to je nas problem in ne samo v slovenski Istri ampak v celi Sloveniji. Zato bomo celo zivljenje zivotarili in ne bomo nikoli napredovali. Edino kar nam ostane je to,da se cudimo svojim sosedom kako uspevajo.
brižna Istra |  13 .12. 2014 ob  08: 45
naši kranjci se tako tudi obnašajo, turistčna Obala oni si to zamišljajo 1 kilometrski pas od morja, zaledje pa ko ga j...., v resnici bi lahko zaledje prodali enako dobro ali še boljše ko obalna mesta. Slovenska Istra bi motala Slovenska provansa in biti enako prepoznavna, potem bi lahko govorili o preboju v turizmu, Idiv idualni turizem po vaseh ne pa plavajoči hoteli v Kopru.
ŽIVELA OBALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |  13 .12. 2014 ob  08: 20
No comment.
ISTRA |  13 .12. 2014 ob  00: 02
Bravo sturlin. Mone so tudi istrski mediji, ritolizniki karantancem. Samo Carlovo poglej kako lovi neke zidarje po kafici..ni zmozna sestavit dva stavka brez obrazne mimike
Šturlin |  12 .12. 2014 ob  19: 39
Slovenija ima svetovno znano turistično destinacijo imenovano Obala!Che balla....si moreš mislit da že v sosednji pokrajini Furlaniji julujski pokrajini rečejo...ei tizio...andemo visitar Obala?Mone ljubljanske.ISTRA ZA VEDNO!