DRUGI POSKUS PRIVATIZACIJE TRŽAŠKEGA LETALIŠČA: Zvišali bodo delež

Trst

Italijanska dežela Furlanija-Julijska krajina (FJK) je pred dnevi napovedala, da bo oktobra sprožila drugi poskus privatizacije tržaškega letališča v Ronkah. Na voljo bo 55-odstotni lastniški delež v upravljalcu letališča. Prvi poskus privatizacije letos spomladi, ko je bilo na voljo 45 odstotkov delnic, zaradi pomanjkanja interesa ni uspel.

Najnižjo ceno za 55-odstotni lastniški delež v delniški družbi Aeroporto Friuli Venezia Giulia so deželne oblasti po poročanju avstrijske tiskovne agencije APA postavile pri 70 milijonih evrov. Upravljalec letališča v Ronkah le streljaj od meje s Slovenijo, ki je priljubljeno tudi pri slovenskih potnikih, je sicer v 100-odstotni državni lasti.

Predsednik deželne vlade FJK Massimilano Fedriga je poudaril, da si želijo strateškega partnerja iz sektorja, ki bo vlagal v nadaljnji razvoj letališča. Po navedbah lokalnih medijev naj bi se za vstop v lastništvo zanimala skupina Save, ki med drugim upravlja z beneškim letališčem Marco Polo, ter zasebni infrastrukturni sklad F2i.

Aprilski javni razpis za strateškega partnerja ni uspel

Na njem je FJK ponudila 45-odstotni paket delnic, a zanimanja ni bilo. Zato so se v Trstu odločili za zvišanje deleža, ki je naprodaj.

Po nekaj slabših letih v sredini tega desetletja je sicer tržaško letališče v zadnjem času spet na poti rasti, letos pa naj bi število potnikov po napovedih preseglo milijon. Strateški načrt razvoja za obdobje med 2016 in 2020 načrtuje investicije v višini 39 milijonov evrov, med drugim pa je letališče v zadnjih letih pridobilo prenovljeni terminal in novo železniško postajo. Medtem ko je tržaško letališče danes izhodišče za lete naprej po Italiji in tudi za Iberski polotok, si v FJK želijo, da bi postalo tudi vozlišče za lete v srednjo in vzhodno Evropo.

Deli novico: