Zlati Effie šestim akcijam

Na prvi večer Sofa so v Portorožu podelili nagrade Effie za učinkovitost tržnega komuniciranja. Zlati Effie 2012 je prejelo šest tržno-komunikacijskih akcij, srebrno nagrado je prejelo osem akcij, bronasto pa štiri. Nagrade Effie v Sloveniji vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, letos pa so jih podelili šestič doslej.

Za nagrade Effie, ki veljajo za najuglednejše nagrade na področju tržnega komuniciranja, se je letos potegovalo 40 tržno-komunikacijskih akcij oziroma 11 več kot pred dvema letoma. Nagrajenci dokazujejo, da se da z dobro zasnovano in učinkovito komunikacijo tudi v času zasičenega trga in oteženih gospodarskih razmer doseči dobre rezultate, so v sporočilu za javnost zapisali organizatorji.

Zlate Effie 2012 so tako prejele Mlekarna Celeia in agencija Pristop z akcijo Naprej k naravi, Telekom Slovenije in agencija Publicis z akcijo Lepo je verjeti, Si.mobil in agencija Luna\TBWA z akcijo SIMPL, Fructal in agenciji Pristop in Renderspace z akcijo Moj Fruc, Atlantic Grupa/Drogakolinska in agencija Publicis z akcijo Argeta - Dobra stran kruha ter Si.mobil in agencija Luna\Tbwa z akcijo Orto. Živi po svoje.

Srebrno Effie 2012 so prejeli Fructal in agencija Formitas BBDO z akcijo Plakati za pojest, Telekom Slovenije in agencija Pristop z akcijo Posel je tekma, Nova KBM in agencija Pristop z akcijo Uvedba znamke Sveta vladar Nove KBM, Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in agencija Publicis z akcijo Spremeni svet, Ljubljanske mlekarne in agencija Sonce.net z akcijo Milkbusters, Perutnina Ptuj in agenciji Innovatif in Futura DDB z akcijo Vsi različni, vsi nori na Poli, Telekom Slovenije in agenciji Renderspace in Pristop z akcijo Digitalna ELP platforma Itak ter Ljubljanske mlekarne in agenciji Luna\TBWA in OMD z akcijo Ego Slim & Vital.

Bronasto Effie 2012 so prejeli Fructal in agencija Pristop z akcijo Nov ledeno saden Ice Tea iz Fructala, TSmedia in agencija Pristop z akcijo Lupčka mi je dala, Nova KBM in agenciji Pristop in Renderspace z akcijo Rimaj z Zlatkom ter Beiersdorf in agencija Luna\TBWA z akcijo Nivea-podajte nam roko.

Na letošnji zaključni prireditvi Effie 2012 je bila prvič predstavljena tudi slovenska razvrstitev po Effie indeksu učinkovitosti (EEI). Indeks odkriva in razvršča najbolj učinkovite agencije, oglaševalce in blagovne znamke na svetovnih trgih 39 držav.

Priznanje za najbolj učinkovito blagovno znamko 2013 v Sloveniji je tako prejel Sveta vladar Nove KBM, priznanje za najbolj učinkovitega oglaševalca Telekom Slovenije, priznanje za najbolj učinkovito agencijo pa Pristop.

Sorodne vsebine:

Vrata odpira 22. Slovenski oglaševalski festival

Jezni starši: Erotična plesalka ne sodi v šolo!Izola pod obzidje

Prvi korak na dolgi poti do medicinske fakultete na Obali

Deli novico: