ZA KAJ SPLET UPORABLJAJO ŽENSKE IN ZA KAJ MOŠKI: Se poistovetite?

V EU so ženske uporabljale internet manj kot moški, saj je bilo med ženskami, starimi od 16 do 74 let, takšnih 77 odstotkov, moških pa 81 odstotkov. Za sodelovanje v družbenih omrežjih je sicer internet uporabljalo več žensk kot moških, več moških pa se je interneta posluževalo za branje novic, kažejo podatki Eurostata.

Pri opazovanju, za kaj so moški in ženske uporabljali internet, se je izkazalo, da je 68 odstotkov žensk in 72 odstotkov moških bralo novice preko spleta. Pri uporabi interneta za telefoniranje ni bilo velikih razlik med spoloma (38 odstotkov žensk in 40 odstotkov moških).

Prav tako ni bilo izrazite razlike pri internetnem bančništvu (58 odstotkov žensk in 60 odstotkov moških) in iskanju zaposlitve preko spleta (22 odstotkov žensk in 21 odstotkov moških). Pri pošiljanju in sprejemanju elektronske pošte je bil odstotek enak, in sicer 86 odstotkov za oba spola.

Po drugi strani pa je internet uporabljalo za sodelovanje v družbenih omrežjih več žensk kot moških, 65 odstotkov žensk in štiri odstotke manj moških.

Spletnega nakupovanja se oba spola poslužujeta v približno enakem odstotku, in sicer 65 odstotkov žensk in 67 odstotkov moških. Se pa ženske in moški razlikujejo po tem, kaj kupujejo prek spleta. Precej več žensk kot moških je prek spleta kupilo oblačila, teh je 68 odstotkov, moških pa 56. Več moških pa se je spleta poslužilo za nakup elektronskih naprav, 31 odstotkov, žensk pa je bilo le 17 odstotkov.

Razlike med spoloma so bile manjše pri spletnem nakupovanju filmov, dobrin za gospodinjstvo ter rezervacij prevoza in nastanitev. Pri spletnem nakupu vstopnic za prireditve pa ni bilo razlik.

Podatki so del digitalne publikacije Eurostata z naslovom Življenje žensk in moških v Evropi. Cilj statističnega portreta je primerjati moške in ženske v njihovem vsakodnevnem življenju.

Deli novico: