Facebook že dlje časa dobesedno "bdi" nad našim življenjem. Že zdavnaj je prerasel le "prijateljstvo med osebami" in vse več uspešnih podjetij se zato odloča za Facebook strani, kjer se potegujejo za sledilce oziroma oboževalce, pa tudi všečke, komentarje itd. A to ni dovolj za uspešno prodajo, pravijo strokovnjaki. Zato si zamislite, da bi te "lajke" pretvorili v posel. Sliši se morda čudno, a dejansko je to mogoče.
Spremenite svoje Facebook oboževalce v kupce
Tehnologija
Na trgu je namreč povsem nov koncept trženja Facebookovega "kapitala", ki se imenuje iMadeapp, namenjen pa je vsem manjšim in srednje velikim podjetjem, ki za upravljanje s FB ne najemajo specializiranih agencij. Predvsem pa je iMadeapp namenjen tistim, ki želijo oboževalce spremeniti v kupce.
S tem preprostim programskim orodjem (katerega urejanje lahko primerjamo s pripravo prezentacije v programu PowerPoint) lahko posameznik dela vse sam. Preprosto in učinkovito. Z iMadeappom lahko sami izdelate viralno Facebook aplikacijo in tako pridobivate osebne podatke uporabnikov in prav tu se skriva ključ do vašega zaslužka. Samo če imate dobro bazo podatkov (adremo) svoje Facebook skupnosti, se lahko nadejate spremembe oboževalcev v kupce.
Delo v okolju iMadeapp je preprosto in teče v treh korakih: v meniju si izberete, kaj želite spremeniti, z miško kliknete posamezno enoto, se držite navodil in napotkov ter urejeno shranite.
"Potrebujete osebne podatke. Resnična imena, priimke, naslove, e-mail naslove, rojstne dneve, spol, itd. Predvsem pa so lajki živi samo v Facebook okolju, vi, za vaš posel, pa morate nagovoriti resnične ljudi. Pa še nekaj je. Trdim, da na Facebooku ne smete prodajati! Ta je kul, je prostor za zabavo, za pristne človeške odnose in, sami veste, če boste prijateljem ob vsaki kavi nekaj prodajali, so vam kave z njimi štete. Enako je na Facebooku. Tukaj ustvarjajte dobro razpoloženje, zabavajte se in v dobro voljo spravljajte druge. Vašo ponudbo jim pošljite na mail, ob pravem trenutku jih povabite k nakupu in možnosti za prodajo se povečajo. Tako boste tudi prepričani, da vašo ponudbo vidi vsak prejemnik in ne le tisti, ki je slučajno ob uri vaše objave na spletu. Skratka, Facebook uporabljajte za pridobivanje podatkov, prodajne prijeme pa uporabljate drugje," pojasnjuje strokovnjak iz iMadeappa.
Zato je tudi tukaj potrebno slediti korakom teh profesionalcev. Ti vas bodo naučili, kako speljati celoten proces, kako iztisniti največ, kar se da in kako se sploh lotiti celotne zadeve. "Najprej predstavimo naš pogled na Facebook, nekaj učinkovitih strategij, viralnih nastopov in uspešnih slovenskih prodajnih Facebook zgodb, za konec prvega dela pa predstavimo še Pot 5 korakov preobrazbe iz oboževalcev v kupce. Po tem delu udeleženci izobraževanja lahko samostojno upravljajo svojo FB stran. V nadaljevanju spoznamo iMadeapp in ga praktično uporabimo. Naredimo zavihek, viralno Facebook aplikacijo, uporabimo Data Master in oblikujemo ter pošljemo prodajno pošto. V resnici precej intenzivno delo in resen seminar, ponujamo veliko znanja za izjemno ugodno ceno – nekaj deset evrov," še dodaja. Poleg pa prejmete tudi knjigo, slovenski priročnik o Facebooku.
Več iz rubrike tehnologija:
Facebook znova spreminja podobo