Spletno oglaševanje vse bolj "in"

Tehnologija

Obseg sredstev za digitalno oglaševanje na svetovni ravni je lani prvič doslej presegel 100 milijard dolarjev, letos pa se bo okrepil za dodatnih 15,1 odstotka na 118,4 milijarde dolarjev, ocenjujejo v ameriški analitski hiši Emarketer.

Skladno s tem se bo povečal tudi delež digitalnega oglaševanja, ki vključuje tako spletno kot mobilno oglaševanje, v skupnem oglaševalskem kolaču. V letu 2012 je obseg sredstev za digitalno oglaševanje zasedal 19,8-odstoten delež skupnega oglaševalskega kolača v vseh medijih, letos naj bi delež porasel na 21,7 odstotka.

Več informacij o Emarketerjevi oceni je dosegljivih na tem spletnem naslovu.

Podatki omenjene analitske hiše po regijah za lansko leto kažejo, da so največji, 39-odstotni delež vseh sredstev za digitalno oglaševanje prispevali v Severni Ameriki. Sledi Zahodna Evropa.

Emarketer hkrati podaja tudi oceno do leta 2016. V slednjem naj bi poraba sredstev za digitalno oglaševanje znašala 163,04 milijarde dolarjev, delež digitalnega oglaševanja v skupnem oglaševalskem kolaču pa naj bi dosegel 25,9 odstotka.

Več iz rubrike tehnologija:

Na sejmu CES z novimi čipi za mobilne naprave

SP v smučanju z novo TV sliko s kamero v očalih

Vse manj nezakonsko naložene programske opreme

Deli novico: