"ŠLO JE ZA LOKALNO UREDITEV BOLNIŠNICE": Imamo storitev, ki zmanjšuje možnost ponovitve izolskega primera

Izola

Na ministrstvu za zdravje v zvezi s primerom možnosti spletnega vpogleda v izvide in napotnice naročenih na pregled v izolski bolnišnici ugotavljajo, da je šlo za lokalno ureditev bolnišnice in ne del centralnega registra eZdravje. Ravno slednji je s storitvijo eNapotnica sicer zmanjšal možnosti, da se zgodi podoben primer, pravijo na ministrstvu.

Kot so v izolski bolnišnici pojasnili za STA, z uvedbo eNapotnice ni več potrebe po podobnih funkcionalnostih spletnih strani, kot so jo imeli vzpostavljeno v izolski bolnišnici, ko je bilo mogoče prijavo na pregled oddati preko spleta. Pacientom pri tem tudi ni več treba pošiljati skenirane napotnice, saj je posameznemu izvajalcu elektronska napotnica na voljo preko varnega dostopa v sistemu eZdravje.

Po njihovih navedbah je izdaja napotnice v elektronski obliki, ko se ne skenira ali pošilja nobenih dokumentov, mogoča v več kot 93 odstotkih, medtem ko pri preostalih načinih naročanja zadošča, da pacient sporoči svojo številko eNapotnice in svojo številko pacienta.

Za primer izolske bolnišnice, ko so bili zaradi sicer že lani ukinjenega spletnega sistema naročanja preko Googla javno dostopni izvidi in napotnice Slovencev, ki so se naročili na pregled, na ministrstvu pravijo, da so bili o njem seznanjeni preko medijev. Kot pa ugotavljajo, je šlo za lokalno rešitev, ki jo je naročila bolnišnica v Izoli in je bila del njene spletne strani. "Spletna stran posamezne bolnišnice pa je v domeni posamezne bolnišnice in se je ne zagotavlja centralno," so odgovorili na vprašanje, kdo je odgovoren za informacijsko tehnologijo v bolnišnicah ter ali je ta enotna za vse zavode.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija