Odraščanja in odraslega obdobja se današnja družba vedno bolj 'boji' in se obema fazama poskuša na čim več neuspešnih in fiktivnih načinov izogniti, četudi je staranje neizogibno. Receptov za 'uspešno staranje' je veliko in hkrati jih dejansko ni.
Film prikazuje življenje dveh štiridesetletnikov, njune odgovornosti, spopadanje s težavami, sprejemanje dejstva staranja, finančne probleme, ovire pri vzgajanju dveh hčera in vedno prisotno recipročno ljubezen. Pete (Paul Rudd) je lastnik glasbene hiše, ki se sooča z vedno večjo finančno luknjo in hkrati mora financirati nezrelega očeta ter se spopadati z vedno številnejšimi ženinimi željami po spremembah ter izboljševanju družinskega standarda. Debbie (Leslie Mann) pa je povprečna mamica, ki se ob svojem 40. rojstnemu dnevu zave ženske tragičnosti staranja in dejstva človeške minljivosti – pri priči prične s spreminjanjem svojih in družinskih navad, ki pa pripeljejo več nelagodja kot boljšega počutja. Hkrati pa Pete skriva pred Debbie vedno večje finančne težave njegove produkcijske hiše, kar lahko zelo negativno vpliva na njuno razmerje. Debbie je tudi seznanjena s sladko, a neprijetno novico.
ALI RES NADALJEVANJE KNOCKED UP?
Ob izidu napovednika za 'This is 40' se je hkrati pisalo, da je omenjeni film nekakšno nadaljevanje filma 'Knocked Up' (2007). Kar se tiče kronologije (in časovnosti filmskih zgodb), bi lahko brez težav ravno to trdili, vendar menim, da se je izraz nadaljevanje pojavil zgolj zaradi istega režiserja, ki je Judd Apatow ('Knocked Up', 'The 40 Year Old Virgin'). Potrebno pa je poudariti in izpostaviti edinstveno in nepričakovano komičnost, ki je vezana na uporabljeno (igrano) preprostost pri veliki večini scen v filmu, kar približa zgodbo gledalcem.
MLADI PO SRCU
'This is 40' je zabavna zgodba o sprejemanju staranja in obveznosti, ki se pojavijo z odraslostjo. Poučuje nas o iskrenosti med partnerji, o ljubezni do otrok in o ohranjanju tistega 'skrivnostnega', ki začini vsakdan. Obenem pa nas opozarja, da moramo ravno zaradi naše minljivosti uživati v trenutkih z našimi bližnjimi in predvsem zavedati se sedanjosti, ki je edina resnična. Na napakah se učimo in ne smemo pozabiti, da sanjam je potrebno slediti.
Več iz rubrike Film:
Scorsese za razstavo dal na razpolago svoj osebni arhiv