Raziskovalci na univerzi v britanskem Lancastru so razvili oglaševalski sistem, ki s povsem navadno kamero zazna posamezne obraze in analizira očesne gibe. Tako lahko glede na smer pogleda nakupovalcu prikaže ustrezne oglase ali pa jim omogoča, da zgolj s pogledom brskajo po zaslonih v nakupovalnih centrih.
Razvili oglaševalski sistem, ki spremlja očesne gibe
Tehnologija
"Sistem zazna obraze mimoidočih in izračuna smer pogleda glede na očesne kotičke, ob tem pa uporablja povsem navadno kamero, ki je nameščena v bližini zaslona," je za britanski BBC pojasnil raziskovalec Andreas Bulling.
Od podobnih tehnologij za zaznavanje smeri pogleda uporabnika se sistem razlikuje v tem, da ne potrebuje predhodnega umerjanja na vsakega uporabnika.
"Umerjanje je v tem trenutku glavna ovira za interaktivno sledenje pogledu. Vsak nov uporabnik mora namreč opraviti proces, ki je neprijeten in zamuden," je dejal Bulling.
Njegova ekipa meni, da bi nova tehnologija lahko prišla v uporabo v naslednjih petih letih. Sistemi za sledenje pogledu namreč postajajo vse bolj dovršeni. Samsungov pametni mobilnik Galaxy S4 tako že vsebuje podobno tehnologijo za sledenje pogledu uporabnika, podjetja pa preizkušajo tudi prototipe televizorjev, katere bi bilo mogoče upravljali zgolj s pogledom.
Več iz rubrike Tehnologija:
Odkrili nov način sestavljanja "pametnih nanomaterialov"