PRIMORSKI INKUBIRANEC S POSEBNO PONUDBO ZA POTAPLJAČE: Ne išče finančnega partnerja, ampak ekipo za razvoj ideje

Koper

Aljoša Jerovšek je pred leti začel kot potapljač razvijati idejo o podvodnem turizmu, ki se je povsem po naključju razvila v poslovno idejo. Nastala je platforma Scuba Dive Maps. Pomoč je nato poiskal v Univerzitetnem inkubatorju Primorske (UIP), kjer je dobil podporo strokovnjakinje za marketing. Obiskal je dva sejma, prišel do kontaktov in se povezal s potapljaškimi centri, ki jih je uvrstil na platformo. Trenutno gradi ekipo, a kot poudarja, ne išče finančnega partnerja, temveč ekipo ljudi, ki bi razvili poslovno idejo.

Aljoša Jerovšek

"Tudi sam sem potapljač. Pred približno tremi, štirimi leti sem začel delati zadevo, ki se je potem povsem po naključju razvila v poslovno idejo," opisuje začetek Aljoša Jerovšek iz Kopra, ki je razvil spletno platformo Scuba Dive Maps. Obiskal je več krajev po svetu, ki so priljubljene destinacije za potapljače, in ugotovil, da je podvodnega turizma vse več ter da število potapljačev raste.

Na voljo je kar nekaj rezervacijskih platform, vendar zaradi pomanjkljivih informacij – spletna mesta, morsko življenje – ni mogoče rezervirati vsega na enem mestu. Skoraj 90 odstotkov potapljačev počitnice rezervira tako, da se obrnejo neposredno na potapljaške klube, brskati morajo po več deset spletnih mestih, izpolnjujejo obrazce za povpraševanje in pogosto plačajo z bančnimi nakazili ali še huje, tako da pošljejo dobropis.

V povprečju so potapljači stari od 33 do 55 let, imajo relativno visok prihodek, so izobraženi in aktivni, živijo zdravo. 70 odstotkov Evropejcev je rekreativnih potapljačev. 20 odstotkov je strastnih potapljačev. Ti potujejo in so licencirani potapljači. Potem so še družine in pari, kjer je navdušen nad potapljanjem samo en član, ostali gredo na potop enkrat ali dvakrat.

Po njegovi raziskavi trga je vsako leto opravljenih 1,7 milijona potapljaških počitnic, ki v povprečju stanejo 2.249 evrov. Večja ponudnika na spletu za potapljače pa sta le dva, Padi Travel in Liveabord, ki ima v ponudbi samo ladje. Jerovšek sicer poudarja, da je težko konkurirati, a v Sloveniji podobnega ponudnika, ki bi potapljača oskrbel na enem mestu, še ni.

Na platformi Scuba Dive Maps so destinacije od Hrvaške do Avstralije in Tajske. Na njej se najdejo potapljaški centri, nastanitve, ponudbe organiziranega potapljanja in spanja na ladji. Kraje, ki mu najbolj ustrezajo, potapljač lahko izbere oziroma zoži iskanje z različnimi merili. Na primer, po vrsti ali težavnosti potopa, priljubljenosti destinacije, želeni globini … Jerovšek lastniško upravlja platformo preko slovenskega podjetja VIP TV in ameriškega podjetja Scuba Dive Maps Inc.

Jerovšek o slovenskem morju pravi, da ni najboljše, ima pa potencial. Povezal se je s primorskim inkubatorjem, kjer je vzpostavil sodelovanje s strokovnjakinjo za marketing. Udeležil se je sejmov v Los Angelesu in Bologni, prišel do stikov in se povezal z nekaj potapljaškimi centri. Kot dodaja, ne išče finančnega poslovnega partnerja, ampak ekipo ljudi, ki mu bo pomagala razviti njegovo poslovno idejo.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Peter |  02 .12. 2019 ob  13: 53
Poglejte si na h2oglobe(pika)com, je aplikacija, ki ima vse to kar opisujete zgoraj..
Pred par dnevi je bila uradna predstavitev s strani Jureta Daiča