Pirančani hočejo avtobus do Tartinija!

Očitno so Pirančani, ki so zbirali podpise za podaljšanje avtobusne linije Piran-Lucija do Tartinijevega trga, vse bližje cilju.

S 450 podpisi peticije so namreč Pirančani zahtevali, naj avtobus na liniji Piran–Lucija ustavlja tudi na Tartinijevem trgu. Dosegli so pripravo predloga podaljšanja te linije na piranski občinski upravi. Avtobus je v preteklosti že imel postajo na Tartinijevem trgu, danes pa se ustavi na avtobusni postaji. Čeprav ne gre za veliko razdaljo, jim ta povzroča številne preglavice.

Potniki morajo namreč na avtobusni postaji počakati na mestni avtobus, ki jih pripelje do cilja. Prav to dvakratno presedanje se jim zdi odveč. Težave povzroča predvsem starejšim, ki že tako težko vstopajo na avtobus, na postajališčih pa tudi ni primernih čakalnic.

Po poročanju Primorskih novic je piranski župan Peter Bossman občanom zagotovil, da bodo našli rešitev, ki bo v zadovoljstvo občanom. Proučili bodo tudi možnost, da bi avtobus s Tartinijevega trga v smeri Lucije vozil vsako uro.

Judita Bolčič, ki je zbirala podpise, je s predlogom župana zadovoljna, saj bo s tem pot do Lucije predvsem starejšim, bolnim in tistim, ki se tja odpravljajo po nakupih, precej olajšana.

Deli novico:

Pirančan |  08 .11. 2012 ob  08: 49
-1
Kako je zanimivo, da se nekateri ki sploh ne živijo v Piranu obremenjujejo kako se živi v Piranu. Kot da smo Hollywood. Kdaj nas boste pustili živeti v miru....
Pirančane na pranger |  07 .11. 2012 ob  17: 55
če bi "električnega maestrota" uporabljali za njegov namen,namesto,da se vozi turiste iz znanih gostiln,bi mogoče še kaj funkcioniralo v tem smislu.Če bi se več uporabljalo kolesa tudi nebi bilo nič narobe.Pirančani ne bodo nikoli zadovoljni.Večina jih je dobila stanovanja po Jazbinškovem zakonu,zdaj bi pa radi imeli vse pred vrati.Pred vrati naj se naučijo najprej pometati,pa kakšno streho popraviti,da o fasadah ne govorimo.Ko bo prvi potres stresel Piran se bo videl rezultat večletnega rušenja nosilnih zidov v estetske namene.Piran zapret za promet,razen za dostavo in intervencijska vozila,tako kot je v vseh evropskih zgodovinskih mestih z normalnimi prebivalci.