Peugeot 5008. Ko je bil ta avto še študija, se je najbrž vse vrtelo okoli družine. Zagotovo. Ker ta avto je narejen za družine in to se pozna pri vsakem detajlu. Velik plus za enoprostorca, ki je vsekakor zelo zanimiv v težki konkurenci, saj je paleta tovrstnih vozil zelo pestra. Peugeota pa tega zagotovo ni in ne sme biti strah.
5008 je največji Peugeotov enoprostorec, ki kljub svoji namembnosti ohranja zanimive linije, dinamično obiliko in prepoznavno francosko eleganco. Testirali smo 1,6-litrskega dizelaša s 110 konjskimi močmi.
Skepse so bile odveč
Tak motor se bolj prilega avtu srednjega razreda, se pravi manjšemu vozilu, ne pa družinskemu enoprostorcu, je bila prva misel ob pogledu v prometno dovoljenje, a nas je peugeot kmalu prepričal, da nimamo prav. Čeprav mu morda zmanjka malce navora pri res nizkih vrtljajih, je ta avto zelo okreten, poskočen in zadovoljivo hiter. Jasno je, da s takim avtom ne boste dirkali po cestah, a ko je potrebno prehiteti počasne Tržačane, ki se po polžje premikajo po primorskih zalednih cestah, vas vsekakor ne bo pustil na cedilu. Če znižate prestavo in pritisnete na plin, bo zelo prijetno pospešil in omogočil varno prehitevanje, pri tem pa motor ne bo "tulil". Najlepše pri vsem tem pa je, da bo mešana poraba le stežka presegla šest litrov na sto kilometrov. Da bi vam to uspelo, morate imeti res "težko nogo".
Avto je uglajen Francoz tudi pri občutku vožnje. S tem enoprostorcem je vožnja zelo mehka in predstavlja užitek tako za potnike kot za voznika. Izleti morajo biti pri takem avtu stalnica, saj se na regionalnih cestah najbolje izkaže. Zaradi dobre preglednosti pa kljub velikosti z njim ne boste imeli težav niti v mestnih središčih ali v garažah nakupovalnih centrov.
Družinsko-potovalni avto
Kot smo že omenili, so Peugeotovi inženirji s 5008 imeli v prvem planu družino. Pa ne samo zato, ker je avto velik enoprostorec, ampak tudi zato, ker so detajli tisti, ki to potrjujejo. Veliko odlagalnih površin, predalov (ti se nahajajo tudi na tleh med sprednjimi in zadnjimi sedeži) in ogledalo, s katerim lahko voznik opazuje, kaj se dogaja na zadnjih sedežih, so le nekatere podrobnosti, ki kažejo, da so pri Peugeotu pomislili na vse.
Govoriti o nizkih cenah avtomobilov je v današnji krizi težko, a kljub temu je 5008 v primerjavi s konkurenco zelo dostopno vozilo. Cene se začnejo že pri okrog 18 tisoč evrov, z nekaj (potrebne) dodatne opreme pa dosežejo še vedno sprejemljivih 23 do 24 tisoč evrov.
Test so omogočili: Flamin avto, Nova olimpija d.o.o., Koper