Nemci v času krize pogosteje kupujejo hišne ljubljenčke

Odklop

Študija prehrambenega podjetja Mars je pokazala, da se število hišnih ljubljenčkov v Nemčiji v času krize povečuje. Največ ljubljenčkov imajo starejši ljudje, ki živijo sami, najbolj priljubljene pa so mačke in psi. Hišni ljubljenčki blagodejno vplivajo na počutje človeka, hkrati pa predstavljajo dober posel za proizvajalce hrane za domače živali.

Ljudje s hišnimi ljubljenčki se več gibajo, so manj pod stresom in pogosteje dobre volje ter manjkrat obiščejo zdravnika. Ljubljenčki so še posebej pomembni za starejše ljudi, ki živijo sami in jim žival pogosto predstavlja edino družbo.

Tako ima v Nemčiji vsako tretje gospodinjstvo vsaj eno domačo žival. Najbolj priljubljene so mačke, ki jih ima 16,1 odstotka vseh gospodinjstev, sledijo pa jim psi s 13,2 odstotka. Skupno v Nemčiji živi okoli 8,4 milijona mačk, 5,4 milijona psov ter milijoni rib, ptic in morskih prašičkov.

Veliko število hišnih ljubljenčkov v Nemčiji s pridom izkoriščajo proizvajalci hrane za domače živali, ki so v letu 2011 na nemškem trgu imeli za skupno 2,9 milijardi evrov prometa, proizvedli pa so 1,5 milijarde ton hrane.

Skoraj polovico trga obvladujeta ameriško podjetje Mars, avtor študije, in švicarski Nestle. Mars je lani ustvaril 720 milijonov evrov prihodka, Nestle pa 256 milijonov evrov.

Študija, ki jo danes povzema nemški dnevnik Frankfurter Allgemeine Zeitung, je še pokazala, da se v prihodnje število domačih živali zaradi demografskih trendov ne bo nujno povečevalo. Staranje prebivalstva bi namreč lahko pomenilo upad števila hišnih ljubljenčkov, saj se starejši od 65 let skoraj ne odločajo za nakup novih živali.

Sorodne vsebine:

Jadransko morje naplavilo delfina

Poslanci vsaj nekje soglasni: bo novela o živalih kmalu pod streho?

Puljski angeli rešujejo hišne ljubljenčke

Deli novico: