Na trasi hitre ceste za predor Markovec še vedno stojita dve hiši

Koper

Predor Markovec: neskončna saga, ki ji ni videti konca. Čeprav so ob začetku gradnje, ki se je že tako krepko zavlekla, stale table, kjer je pisalo, da bo gradnja končana leta 2010, se danes piše leto 2014 in si še vedno nihče ne upa napovedati konca gradnje, kaj šele odprtja predora. 

Hiša na izolski strani sredi trase hitre ceste

Predor je sicer zgrajen, v njem pristojni opravljajo zadnje meritve, dejansko pa je pripravljen na to, da bi skozenj končno lahko spustili promet. Zapletlo pa se je pri dvokilometrskem odseku med izolsko stranjo predora in izolsko obvoznico. Hitra cesta tam še ni končana.

Hiši stojita, pritožba je na revizijski komisiji

Na trasi hitre ceste, ki bo predor povezovala s hitro cesto, je del odseka že narejen, deloma pa še v povojih. Na trasi, kjer bo stekel promet, še vedno stojita hiši, iz katerih so se stanovalci sicer že odselili. Stroji mirujejo, dela pa ne potekajo, ker je prišlo do pritožbe na postopek razpisa. Že drugič. Dars je razpis za dokončanje del objavil dvakrat in čeprav ni izbral nobenega ponudnika, se je Cestno podjetje Koper pritožilo na sam postopek, zato je zadevo prevzela Državna revizijska komisija.

Del ceste je zgrajen, del še čaka na izgradnjo

Ali bo potreben nov razpis oziroma kdaj bi lahko dobili izvajalca, ki bo nadaljeval z deli, si trenutno ne upa napovedati nihče.

Zapleti tudi na izolski vpadnici in krožišču 

Dars v sodelovanju z Občino Izola gradi tudi novo mestno vpadnico in krožišče, ki bo povezovalo novo hitro cesto z novim vstopom v mesto. Čeprav so nam na Darsu zatrdili, da dela potekajo skladno z roki, pa so nam na občini povedali, da so se ta nekoliko zavlekla zaradi slabega vremena, pa tudi zato, ker so izvajalci morali pripeljati nov material za nasip. Sprva so želeli uporabiti tistega, ki se je nabral pri izkopavanju, a so naknadno ugotovili, da ni primeren.

Stroji brnijo, vendar le za dela za novo izolsko krožišče z vpadnico

Izgradnja krožišča in vpadnice sicer ni strogo vezana na dokončanje predora in sprostitev prometa po novi hitri cesti Koper-Izola. Bo pa ta gradnja vseeno najbrž prehitela odprtje predora, za katerega nihče ne upa trditi, kdaj bo vendarle odprt. Tako so nam tudi z Dars sporočili le, da "predor Markovec ne bo odprt, dokler se ne konča izgradnja odseka HC Koper – Izola. Dokončanje oz. začetek dokončanja HC pa je odvisen od nadaljnjih postopkov v zvezi z razpisom za ta dela."


Deli novico:

Koper ni Ljubljana |  25 .11. 2014 ob  19: 49
11
Če bi ta predor bil v Ljubljani ali okolici,bi bil že zgrajen.Ker se nahaja daleč od glavnega mesta,na obali pa to ni za njih prioriteta kot tudi drugi tir.Za njih mi v Istri nismo dovolj pomembni,čeprav jim z Luko polnimo blagajno jim ni dovolj.Tako je bilo in tako bo še naprej.Zato rampa na Črnem Kalu!
satir |  25 .11. 2014 ob  18: 05
12
Železniško progo Brčko banoviči so leta 1946 začeli projektirati v maju aprilu, v maju so začeli graditi, končali so jo novembra istega leta. 80km pa kakšnih 20 tunelov, vse na roke, kramp lopata in karjola... prostovoljne delovne brigade... mi pa o nekem tunelu, če bi se dva kitajca fajn razjezila, ga pregrizeta v enem tednu.
Ferdo |  25 .11. 2014 ob  17: 22
11
Če bi takrat poklicali oz. angažirali mladinsko delovno brigado, bi bil tunel že od 2010 v "voznem stanju".
Marko |  25 .11. 2014 ob  17: 09
@murje, cesta mimo bolnišnice vodi direktno do spalnega naselja Markovec. Domnevam, da ne živiš na tem hribu, zato tako pišeš. Jaz pa zanesljivo, preverjeno vem, da je od semaforja dol proti Prisojam, življenjsko nevarno prečkati cesto, kajti nobenemu od naših "kulturnih" voznikov ne pade niti na kraj pameti, da bi ustavil pred prehodom za pešce kakšni starejši ženici, mamici z vozičkom itn. Upam, da vsaj ti pomisliš na te ljudi, ko drviš navzdol 60 ali 70 na uro in jih pustiš čez cesto. Zato, ne bluzi: vozi se po državni magistralki in ne po stanovanjeskem naselju. Občina ima prav, ko omejuje ta tranzit!
ta-domaci |  25 .11. 2014 ob  12: 21
kako to da ni primeren materjal, ko so pa na discoveriju rekli da se kopa (vrta) najtrši granit in zaradi tega toliko časa traja gradnja tunela.
satir |  25 .11. 2014 ob  12: 00
Ja ko so prišli ljudje z barja so smatrali da je makadamska pot čisi luksus, saj so oni navajeni bolj na drevake in čmokotat po blatu. Sploh ko so zagledali morje so bili vzhičeni....; POGLEJ KOLK VODE ZA MOJ DREVAK !!! PA KOLIŠČA BOMO DELAL !!
Boga Istra |  25 .11. 2014 ob  11: 54
Sem se zatipkal . Rimljani so prišli leta 178 pred n.š.
Boga Istra |  25 .11. 2014 ob  11: 50
19
Ta tunel je klofuta vsem nam in našim prednikom tam do začetka beneške republike in še dlje.
Ko so stari Rimljani osvojili te kraje leta 187 pred našim štetjem, so najprej poskrbeli za ceste..
To so naredili po celi Evropi in še danes lahko peljemo po njih.
Pa so prišli vladat Franki, Benečani, Napoleon, Avstrijci, Italijani, Jugoslovani.
Vsi so tako ali drugače poskrbeli za smotrno ureditev transportnih poti.
No na koncu pa so prišli vrli ljudje iz Barja ter omislili nekaj kar je vsekakor skregano z zdravim razumom.

Ta tunel, ko bo končan (verjetno še 4-5 let), bo samo podaljšal kolono iz Kopra do Belvederja, kar se v bistvu že sedaj dogaja.
Nato sledi izdelava tunela pod Belvederjem in na koncu tunel pod Valeto, namesto da bi zgradili tunel na Šmarski cesti proti Dragonji.


Torej je zadeva jasna, da imamo opravka z norim kriminalom nad človeštvom, kar si nihče v prejšnjih 2000-ih letih ni omislil.



satir |  25 .11. 2014 ob  11: 18
halo.... je kdo doma... že dve leti pišem to...eno in isto... sedaj ko so pogledali iz tunela so pa rekli ops.... kaj pa sedaj
murje |  25 .11. 2014 ob  11: 05
CESTNE ZGODE IN PRIGODE

Eno soboto poleti so kakšnih 100 metrov od zadnje bencinske postaje v Luciji, v smeri Sečovelj povozili mladega jelenčka, na cesti je nastala takšna zmeda in negodovanje, mnogo je bilo trobljenja, žmiganja z lučmi, mahanja, drugega gestikuliranja, nihče pa ni pomagal nič hudega krivemu mlademu jelenčku, ki je po trčenju obležal poškodovan na desni strani ceste. Morda pa je hotel nazaj k svoji družini ali mami, tako kot se mi za to trudimo vsakodnevno, pa mu je to preprečila cesta ali še bolje povedano usodni jekleni konjiček. Na obeh voznih pasovih pa avtomobil pri avtomobilu, saj veste, neprekinjena kolona do mejnega prehoda in še naprej. Saj veste, tukaj še kupljene vinjete sploh ne pomagajo, zakaj pa jih sploh turisti kupujejo, zgolj za to kratko razdaljo do mejnih prehodov s Hrvaško. Še naprej kolona in gnev avtomobilistov, pri poškodovanemu jelenčku je ustavljeno na voznem pasu malo vozilo z registracijo Lj in vsemi štirimi vključenimi utripalkami. Še vedno nihče ni pomagal poškodovanemu jelenčku, saj veste za to ni pristojna niti služba javljanja, niti policija, niti veterinarska postaja, ampak samo in zgolj lovska družina. Ne vem ali je jelenčku uspelo preživeti, toda malo več strpnosti na naših cestah bi bilo zelo dobrodošlo. Žal so nas v takšne razmere pripeljali naši načrtovalci obnove avtocestnega križa, ki na Obali res postaja že pravi "križ".
Da o tunelu Markovec, ki ga krpajo že veliko preveč časa in verjemite, če bi se kaj takega primerilo pri sosedih Italijanih, bi odgovorni že sedeli v tržaškem Coroneu. Nič namreč ne bo pomagalo odprtje novega in sveže popleskanega tunela, če ne bo urejena druga (avto)cestna povezava, saj so nas Hrvatje prehiteli in IstrskiY ali kar že je, pripeljali vse do Plovanije. Ob tem, da smo bili zelo gostobesedni in močno hvalisavi, nam je zmanjkalo sape in denarja, ravno pri koncu projekta, tako, da vsi mimo prihajajoči turisti, vidijo v kakšno bedo od bede smo zašli. Kot že rečeno čakamo prihajajoči tunel Markovec, pa vso krožiščno povezavo do obstoječe hitre ceste do polovice Belvederja, kjer bo proti Strunjanu samo še večji kaos, da bo ob prihodu na Valeto ter odcep proti Portorožu in Luciji, nastopil že pravi prometni infarkt. Ko se v soboto iz Strunjanske strani proti Belvederju pokvaril potniški kombi Mercedes Vito, ki je obstal z vsemi štirimi žmigavci na svoji polovici voznega pasu proti Izoli, se je zopet ponovila zgodba z poškodovanim malim jelenčkom, tako, da je nastal pravi prometni infarkt. Še sreča, da so mimoidoči avtomobili navzdol po klancu premogli toliko kulture, da so vsake toliko spustili kakšen avtomobil tudi proti Izoli, drugače bi bili še sedaj v tisti neprekinjeni koloni razbeljene pločevine. V teh časih je prav brezplodno opozarjati na vse ostale prometne povezave, ki vodijo preko Markovca in Bolnišnice Izola, pa preko Belvederja, Dobrave in Strunjana, pa vse do Belega Križa in naprej, kar bi nedvomno močno razbremenilo od poti utrujene voznike, pa še veliko denarja bi privarčevali. Pa prav odveč je opozarjati vodilne v Koprski občini, da bi lahko prilagodili semafor pri Bolnišnici na bolj zgodnjo uro od obstoječe 8.30, saj je vsakodnevno čakanje ob največji "gužvi" in odhodu na delo v nenehni stoječi koloni na Obalni cesti povsem brezplodno početje, pa še drago je povrhu.
Povrhu vsega smo imeli prometnega ministra Patricka Vlačiča, pa nam niti to ni dosti pomagalo, saj se dokončanje tunela Markovec zapleta in sedaj je na Izolaski strani še bolj zapleteno, tako, da niti najbolj pesimistični ocenjevalci razmer niso predvideli takšnega scenarija, kot je v teku sedaj.
V določenem trenutku je bilo zelo pomembno in odločilno, da je šla hitra cesta čez vsaj dve hiši in velika posestva, saj so morali v družini Klobas in Gregorič hitro zapustiti domače ognjišče, kjer so bili od vekomaj, saj takšne odločitve državnih organov in institucij dodobra pretresejo idilično kmečko delo in življenje, nič hudega tam slutečih družin in njihovega obdelanega posestva.
Ostaja dejstvo, da so se odgovorni načrtovalci zmotili o predvideni časovnici, ki se bo globoko zavlekla v prihajajoče leto 2015 in do takrat lahko samo opazujemo na koprskemu delu tunela, občasno prižiganje in ugašanje luči predora Markovec, v katerem bi sedaj, kolikor bodo prazniki v dežju, priredili veliko obalno novoletno rajanje.
Boga Istra |  25 .11. 2014 ob  08: 58
11
Vse se lahko začne in tudi konča na Črnem Kalu...
FHHH |  25 .11. 2014 ob  08: 44
10
ČE BI TO DELAI na Japonskem bi končali v 1 letu, če ne prej
1