Zadnji podatki raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) na spletu kažejo, da narašča zanimanje za prehransko tematiko.
Vsakega drugega uporabnika, starega med 10 in 75 let, namreč zanima ali zelo zanima tematika o prehrani. Zanimanje za to področje se je med spletnimi uporabniki od leta 2009 do danes povečalo za 12 odstotkov.
Poleg naraščanja zanimanja za omenjeno tematiko se od leta 2009 do danes manjša delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki jih omenjena tematika sploh ne zanima ali ne zanima, so zapisali na Slovenski oglaševalski zbornici.
Radovednejši so starejši
Prehranski tematiki so bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki, saj se je po zadnjih podatkih MOSS od leta 2009 do danes zgodil največji porast zanimanja za prehransko tematiko v starostni skupini nad 55 let.
Leta 2009 je tematika o prehrani zelo zanimala ali zanimala 10 odstotkov starejših od 55 let, v letošnjem letu se je delež spletnih uporabnikov, ki jih tovrstna tematika zelo zanima ali zanima, povečal za 40 odstotkov, kar pomeni, da je v starostni skupini starejših od 55 let 18 odstotkov takih, ki se zelo zanimajo ali zanimajo za prehransko tematiko.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, od leta 2009 pa jo izvaja družba Valicon.