Ustvariti popolno obliko manjšega avtomobila je veliko težje kot oblikovati večjo limuzino, je ta teden poudaril prvi oblikovalec nemškega Volkswagna Walter de Silva. Še največji izziv je iskanje kompromisa med estetiko in stroški, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
De Silva je oblikoval Volkswagnovega malčka Up, ki so ga prvič predstavili na frankfurtskem avtomobilskem sejmu leta 2011. "Oblikovanje majhnega avtomobila je brez dvoma težje," je povedal o svojih izkušnjah.
Temu botruje predvsem dejstvo, da so marže pri prodaji majhnih avtomobilov precej nižje kot pri velikih limuzinah. Tudi sicer je potrebno dobro premisliti, kakšno obliko izbrati, da se bodo tudi v manjšem avtomobilu potniki udobno počutili, vanj pa bo mogoče umestiti čim več prtljage, je še pojasnil.
Tako je na primer Volkswagen sprva pri avtomobilu up načrtoval inovativni motor, ki bi ga umestili v zadnji del vozila, vendar so kasneje to idejo opustili.
Več iz rubrike Avtomoto:
Hrvaški električni trosed na cestah konec leta
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
GROZIL MLADOLETNIKOM Z OROŽJEM: Odrejena hišna preiskava, to so zasegli 24-letniku
N.J.
-
včeraj ob 13:53
PRI PORTOROŽU POLICISTI NALETELI NA AVTO V DROGU: Napihal 3 promile, a alkotestu ni verjel
N.J.
-
včeraj ob 13:09
Novo iz Slovenije
KOALICIJA PREDLAGA ZAKON ZA OMILITEV STROŠKOV: Nižja omrežnina za januar in februar
U.G.
-
včeraj ob 19:48
VLADA POTRDILA NOVELE ZAKONOV: Postopki za tujce bodo hitrejši in enostavnejši
U.G.
-
včeraj ob 17:46