LEBEN NA ČRNEM KALU O DRUGEM TIRU: "Moram reči, da sem presenečen nad glasovanjem"

Koper

Poteza državnih svetnikov, ki so v sredo izglasovali veto na zakon o drugem tiru, je državnega sekretarja na infrastrukturnem ministrstvu Jureta Lebna presenetila, a pričakuje, da bodo poslanci zakon ponovno potrdili. Leben si je sicer danes ogledal železnico na Črnem Kalu in dejal, da bodo že maja začeli graditi protihrupne in protipožarne zidove.

Državni sekretar si je potek in dostopnost odseka železniške proge na Črnem Kalu ogledal tudi v spremstvu predsednika Krajevne skupnosti Črni Kal in hkrati predstavnika odbora za izgradnjo dvotirne proge Janka Severja. Kot je dejal Leben, sta se pogovorila o tem, kako potekajo aktivnosti okoli projekta, kaj se dogaja z ukrepi protipožarne in protihrupne varnosti, pa tudi z zakonom o drugem tiru.

Leben je napovedal, da se bodo ukrepi protihrupne in protipožarne varnosti na odseku začeli izvajati že v maju, in sicer protihrupni na dolžini 1,6 kilometra, protipožarni pa na dolžini 2,3 kilometra. Ukrepe bodo izvajali Slovenske železnice in Direkcija RS za infrastrukturo. "To je zelo pomembno, saj lahko z nekaterimi ukrepi vsaj ublažimo obstoječi hrup. Tudi najbolj problematični podori se bodo začeli sanirati maja," je napovedal.

Kot je pojasnil državni sekretar, se bodo na terenu postavili posebni protipožarni zidovi, ki bodo lahko istočasno delovali protihrupno.

Črnokalci se sicer zavzemajo za gradnjo dvotirne proge med Koprom in Divačo, medtem ko vlada predvideva gradnjo enotirne. Leben je danes povedal, da na ministrstvu intenzivno pregledujejo možnosti, da bi se servisno cev zgradili v polnem premeru, ko bodo prišli do zaključkov, pa jih bodo tudi predstavili. Poudaril je, da obljub danes ni dejal, bodo pa že maja videli, kaj se lahko naredi.

Presenečen nad glasovanjem

Leben se je ob obisku Črnega Kala dotaknil tudi zapletov, ki spremljajo zakon o drugem tiru. V sredo je namreč državni svet na zakon izglasoval veto, obenem pa so v eni od civilnih iniciativ zbirali podpise za sprožitev referendumskih aktivnosti.

"Moram reči, da sem presenečen nad glasovanjem," je dejal in dodal, da se je pokazalo, da svetnikom niso optimalno komunicirali vsebine zakona. To bo po njegovih besedah ena od nalog, ki jo morajo nujno popraviti. Zbiranje podpisov pa je legitimna pravica vsakega državljana, je dejal.

Na ministrstvu projekt nadaljujejo. Kot je dejal Leben, jih zdaj ponovno čakata parlamentarni odbor za infrastrukturo ter nato seja DZ, kjer pričakuje, da bo zakon ponovno potrjen.

Deli novico:

luka je naša |  03 .05. 2017 ob  00: 15
PREHITRA RAST LUKE , škodi vsem prebivalcem v okolici Kopra
je be  |  02 .05. 2017 ob  17: 43
ta luka nas bo še kako drago stala tako ali drugače v našem malem zalivu je vedno več prevelikih ladij enkrat bo se kaj izlilo potem ode cela obala v remengo pametnakoviči ki ropajo pa na banke po denar pa hitro v tujino.....
frančešin  |  01 .05. 2017 ob  11: 26
intanto že 40 let požari, kažin, šinšur ... nobenih vlaganj v progo .... čim premakne kdo kej, ki ni SD, se pa začne sistematično podjebavanje in vstane primorska ... ma fatemi il piacere!

nejasnosti ni! in skrivanja še manj!
so pa insinuacije o teš6 ... in to od tistih, ki so ga omogočili in se okoristili na njem. škifo od šifa
z ulice |  30 .04. 2017 ob  11: 35
tip je glumu gljivo, ko je bil začasno na Bernardinu in bil sevtovalec uprave, to so ljudje postavljeni od smc, po podjetjih po sloveniji, le da se jih izčrpa do konca.
tir |  30 .04. 2017 ob  09: 04
drugi tir,bobo preimenovali v Lebentir................
monogatari |  29 .04. 2017 ob  14: 31
Nič čudnega, da je vse narobe, če take osebe postavi na položaj sam premier........
dečko |  29 .04. 2017 ob  09: 38
z osnovnošolsko izobratzbo kar dobro nastopa in blefira
Leben |  29 .04. 2017 ob  06: 53
Je jeben.
Lebe |  28 .04. 2017 ob  22: 32
DOKLER NI TE SERONJE GASPERSIC PORINIL V PRVO VRSTO NI VEDEL DA ZIVI KAJ SE DA BI VEDEL KAJ O 2 TIRU SEDAJ JE PA CEL V SOKU KAKSEN TIR IMAMO MA MAMA MIA
jurij |  28 .04. 2017 ob  17: 47
10
Zakaj je presenečen? Skrbeti ga mora to, da je toliko nejasnosti in skrivanja okoli izvedbe projekta.