Kobilarna Lipica se bo z novim vodstvom skušala intenzivneje usmeriti v turizem. Novi v.d. direktorja Boštjan Bizjak med prednostnimi nalogami izpostavlja razvoj in trženje novih turističnih produktov. Na ta način želijo v zavetje Krasa med lipicance pritegniti več gostov, ki bi tam preživeli dalj časa.
"Razvoj integralnih turističnih proizvodov" in njihovo trženje na ključnih trgih, te morajo v Lipici še na novo definirati, bodo po besedah Bizjaka, ki je vodenje Kobilarne Lipica prevzel 25. oktobra, med prednostnimi nalogami. V Lipici želijo poleg tega okrepiti ponudbo, se aktivneje povezovati z lokalnimi turističnimi ponudniki in se odpreti regionalnemu prostoru.
Sanacija družbe Lipica Turizem, ki letos beleži izgubo, bo po napovedih novega v.d. direktorja potekala v več stopnjah."Najprej je treba na novo definirati nove produkte, najti nove trge in začeti polniti hotel Maestoso, le tako bomo lahko sanirali poslovni rezultat," je pojasnil.
Bizjak je potrdil, da so soočeni z likvidnostnimi težavami. A te po njegovem "z vidika predhodnega poslovanja niso nerešljive niti neobvladljive". Rešitev zanje vidi v "novi trženjski strategiji in novi strategiji razvoja turizma". "Prvi rezultati bodo najverjetneje vidni ob koncu prve polovice prihodnjega leta," je dodal.
Kobilarna po besedah novega v.d. posluje dobro. Letos so bile po njegovih navedbah tako izvedene vse aktivnosti, zapisane v letnem načrtu. "Po posvetovanju s strokovnim vodstvom kobilarne bomo morda začeli razvijati nove prireditve in nove aktivnosti ter si prizadevali povečati število aktivnosti, kot so ogledi treningov in predstav lipiške šole jahanja," je še napovedal.