Hrvaške televizijske hiše zadnja leta merijo vse manjše prihodke od oglaševanja.
Hrvaške televizijske hiše pričakujejo upad oglaševanja
Tehnologija
Sodeč po podatkih Hrvaškega združenja za tržno komuniciranje (HURA) so se investicije v oglaševanje na hrvaških televizijah v zadnjih letih občutno zmanjšali. Leta 2008 so izmerile 950 milijonov kun (125,52 milijonov evrov) prihodkov od oglaševanja, 2011 le še 765 milijonov kun (102 milijonov evrov).
Za 2012 letni dohodki od oglaševanja še niso znani, kaže pa, da se bo trend upada oglaševalskih investicij v televizijsko oglaševanje nadaljeval. Nacionalna televizija HRT je do 30. novembra 2012 ustvarila 123 milijonov kun prihodkov od oglaševanja. V 2011 so ti prihodki dosegli 157 milijonov.
Sorodne vsebine:
SP v smučanju z novo TV sliko s kamero v očalih
RTV prispevek z novim letom nižji
Internetna televizija počasi dohiteva kabelsko televizijo
Regional priporoča
Več kronike
V ISTRI STRMOGLAVIL JADRALNI PADALEC: 62-letni inštruktor letenja utrpel poškodbe
M.U.
-
včeraj ob 18:45
Novo iz Slovenije
POVEČANA STOPNJA OGROŽENOSTI: Podaljšan je nadzor na meji s Hrvaško in Madžarsko
M.U.
-
včeraj ob 07:45
TEŽAVE SE ZAOSTRUJEJO: Sindikat policistov pričakuje ukrepe za zaščito integritete policije
A.P.
-
20.12.2024 ob 20:24