Hrvaške televizijske hiše zadnja leta merijo vse manjše prihodke od oglaševanja.
Hrvaške televizijske hiše pričakujejo upad oglaševanja
Tehnologija
Sodeč po podatkih Hrvaškega združenja za tržno komuniciranje (HURA) so se investicije v oglaševanje na hrvaških televizijah v zadnjih letih občutno zmanjšali. Leta 2008 so izmerile 950 milijonov kun (125,52 milijonov evrov) prihodkov od oglaševanja, 2011 le še 765 milijonov kun (102 milijonov evrov).
Za 2012 letni dohodki od oglaševanja še niso znani, kaže pa, da se bo trend upada oglaševalskih investicij v televizijsko oglaševanje nadaljeval. Nacionalna televizija HRT je do 30. novembra 2012 ustvarila 123 milijonov kun prihodkov od oglaševanja. V 2011 so ti prihodki dosegli 157 milijonov.
Sorodne vsebine:
SP v smučanju z novo TV sliko s kamero v očalih
RTV prispevek z novim letom nižji
Internetna televizija počasi dohiteva kabelsko televizijo
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
161 KM/H PO SOŠKI IN ČEZ POLNO ČRTO: 21-letnega voznika čaka srečanje pri sodniku
T.K.
-
20.11.2024 ob 16:50
Novo iz Slovenije
JANŠEVEGA DRAŽBA SE JE ZAČELA: Trije predmeti že prodani, toliko pa so odšteli zanje
A.S.
-
danes ob 07:27
MINISTER BOŠTJANČIČ: Notranja revizija nakupa stavbe na Litijski politično motivirana
N.J.
-
včeraj ob 20:26
VLADA POTRDILA NAJUSTREZNEJŠO REŠITEV: Kje bo potekala obvoznica Most na Soči? (FOTO)
N.J.
-
včeraj ob 19:49
DZ BO MORAL PONOVNO ODLOČATI: Državni svet z vetom nad noveli zakonov o dohodnini in DDV
N.J.
-
včeraj ob 18:01
ATRAKCIJA NA TIRIH: Po mestnih ulicah je zapeljal tramvaj iz lego kock (FOTO, VIDEO)
M.U.
-
včeraj ob 15:24