Facebook testira nov izgled časovnice

Tehnologija

Facebook je, sodeč po slikah, ki so ušle na medmrežje, začel s testiranjem novega izgleda časovnice, ki je ob uveljavitvi sprožila ogromno negativnih odzivov pri uporabnikih tega socialnega omrežja. 

Ali se spominjate, kako je facebook izgledal pred uveljavitvijo časovnice? Večina nas je že pozabila "na stari dobri facebook" in smo se navadili na nov izgled. Kot pri vsaki spremembi je tudi ta takrat naletela na veliko ogorčenje uporabnikov, sčasoma pa so kritike pojenjale. Facebook je ob uveljavitvi časovnice uporabljalo 700 milijonov ljudi, sedaj je ta številka narasla na milijardo. 

  

Kljub temu se je veliko uporabnikov le s težavo prilagodilo na objave, ki se nahajajo tako na levi kot na desni strani časovnice in sodeč po fotografijah, ki so "ušle" v medmrežje, se pripravlja nova sprememba izgleda facebooka. 

                       

Sprememba je v tem, da se bo sedaj vsa vsebina prikazovala le na levi strani, na desni pa bodo obvestila o aktivnosti, večje, izrazitejše fotografije prijateljev. Verjetno je prostor na desni, čeprav se iz slik tega ne da razbrati, namenjen tudi oglasom, ki bodo prikazani v večjem obsegu kot do sedaj.

Ali vam bo nov, prilagojen izgled časovnice všeč, je pa drugo vprašanje. Verjetno se bomo nanj navadili, tako kot smo se na obstoječi izgled.  

V galeriji smo vam pripravili pregled razvoja izgleda facebooka skozi čas.

Deli novico: