Citroënova selitev iz Kopra v Ljubljano v sklepni fazi

Citroën Slovenija je svojo centralo iz Kopra preselil v Ljubljano, kjer se je združil s Peugeotom. Razlog za selitev je predvsem združevanje na globalni ravni zaradi težav koncerna. Koprska centrala sicer sploh ni poslovala slabo, tako pa se je izgubilo 50 delovnih mest. 

Citroën je v Kopru zaposloval 100 ljudi, tudi plače so bile za avtomobilsko industrijo in čas krize razmeroma visoke. Sindikalist Zoran Kenda nam je že aprila, ko smo pisali o selitvi, pojasnil, da se bo večina delovnih mest izgubila. "Nekaj zaposlenih se bo vozilo v Ljubljano, nekaj bo upokojenih, nekateri pa bodo prezaposleni k novim pooblaščenim serviserjem na Obali. A teh ni niti za polovico. Delo bo izgubilo okrog 60 ljudi," je povedal Kenda meseca aprila.

Koprska centrala je bila v času bivše države centrala in izhodna točka za vse rezervne dele za Citroën.

Selitev iz Kopra je sedaj v sklepni fazi

Celoten projekt, ki je prišel na dan lani aprila, je sedaj že skoraj realiziran. 29 delavcev je bilo prezaposlenih v Ljubljano, 20 pa k novemu pooblaščenemu serviserju, družbi Avtoprim d.o.o. Trije delavci so se zaposlili v skladišču z rezervnimi deli v Avstriji. "Po končani reorganizaciji bo delo ohranilo 52 delavcev, ostali so ali pa še bodo po poteku zakonsko predpisanih rokov za prekinitev delovnega razmerja na zavodu za zaposlovanje, med temi je pet takih, ki bodo v času brezposelnosti izpolnili pogoje za upokojitev," je pojasnil Kenda.

Zoran Kenda: "Glede novih zaposlitev na Obali v okviru te dejavnosti lahko povem, da ni neke svetle perspektive, za posameznike obstajajo možnosti v okviru skladiščenja, logistike, predvsem pa prekvalifikacije."

Združitev je sedaj v sklepni fazi, iz Citroëna pa se poslavljajo še zadnji delavci. "Trenutno poteka praznjenje skladišča rezervnih delov, predvidoma do konca januarja bodo prostori prazni. Na obstoječi lokaciji trenutno ostajata še servis in prodaja vozil (do izgradnje novih prostorov na lokaciji preko štiripasovnice) v okviru Avtoprima d.o.o., po selitvi servisa in prodaje vozil pa bodo ostali prostori prazni, s strani lastnikov ni nikakršnih informacij glede nove dejavnosti na tej lokaciji, najverjetneje bo objekt naprodaj," nam je zaupal Kenda, ki pa nima slabih besed za delodajalca. "Na tem mestu bi rad poudaril, da se delodajalec obnaša korektno in v skladu s slovensko zakonodajo in s tem izpolnjuje zakonsko predpisane obveznosti do zaposlenih."

Več iz rubrike Pod lupo:

Na vrsti je stavka, kaj sedaj?

Bossman, Skomina in župnik

Z oživitvijo STO nad krizo?

Deli novico: