Bled bo od danes do nedelje gostil strateško konferenco konzorcija The Travel Network Group. Gre za enega najpomembnejših dogodkov največjega britanskega združenja neodvisnih turističnih agentov in organizatorjev potovanj, ki bo v gorenjski biser pripeljal več kot 300 udeležencev, ki delajo v britanski potovalni industriji.
Trend števila nočitev z britanskega trga v zadnjih nekaj letih niha, predvsem zaradi neustaljenih letalskih povezav med glavnima mestoma Velike Britanije in Slovenije. Tako je bilo v letu 2011 zaznati nekaj manj kot enoodstotno rast, lansko leto je številka padla za šest odstotkov, po prvih treh mesecih letošnjega leta pa je v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta znova opaziti štiriodstotno rast.
Organizacija dogodkov, kakršna je poslovna konferenca The Travel Network Group, je zato pomemben člen promocijskih aktivnosti za boljše rezultate v prihodnje, obenem pa tudi pokazatelj, da je Slovenija zanimiva destinacija za britanske agente.
Po besedah direktorja konzorcija The Travel Network Group Garyja Lewisa so Bled izbrali zaradi butične in pravljične lokacije, od Londona oddaljene le dve uri z letalom in obenem blizu letališčema v Ljubljani in Trstu. Večina udeležencev je v Slovenijo priletela s posebnim čarterskim letom slovenskega letalskega prevoznika Adrie Airways.
"Ko smo iskali lokacijo letošnje konference, je Bled izpolnil vsa naša pričakovanja. Prepričan sem, da bo navdušil tudi naše člane, ki bodo v tej destinaciji preživeli delovni konec tedna," je na današnji novinarski konferenci povedal Lewis.
Kot poudarjajo v javni agenciji Spirit Slovenija, je dogodek odlična priložnost za britansko turistično stroko, da od blizu spozna Bled in Slovenijo kot turistično destinacijo, za slovenska turistična podjetja pa, da nagovorijo organizatorje potovanj. S tem lahko k nam privabijo še več turistov iz tega izredno potencialnega in velikega turističnega trga, ki je pomemben za Slovenijo, še posebej za gorske občine, v katerih britanski gostje realizirajo preko 60 odstotkov vseh nočitev.
"Velika Britanija ostaja na sedmem mestu seznama najpomembnejših tujih trgov glede na število prenočitev. Prepričana sem, da ta trg za slovenski turizem ponuja še veliko neizkoriščenega potenciala, ki ga bomo v partnerskem sodelovanju s ključnimi subjekti slovenskega turizma v prihodnosti lahko bolje izkoristili," je dejala vodja sektorja za turizem pri Spiritu Karmen Novarlič.
Sorodne vsebine:
Ta vikend v okviru akcije 0,0 šofer