ZPS: Kuponi praviloma prinašajo nižje cene

V Sloveniji je vedno več spletnih portalov, ki ponujajo skupinske spletne nakupe po cenah, ki naj bi vključevale izjemno visoke popuste. Na zvezi potrošnikov so ugotovili, da so cene turističnih aranžmajev praviloma nižje kot pri klasičnih agencijah, da pa številne ponudbe vključujejo le namestitev.

Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarjajo, da imajo potrošniki največ težav z rezervacijo prostega termina. "Če ugotovite, da kupona ne morete izkoristiti, lahko odstopite od pogodbe v 14 dneh po nakupu, ponudnik skupinskih spletnih nakupov pa vam mora vrniti denar za opravljeni nakup," svetujejo na ZPS.

Na ZPS so ugotovili, da so cene praviloma nižje kot pri klasičnih agencijah, res pa je tudi, da številne ponudbe vključujejo le namestitev, vse drugo pa je odvisno od potrošnikove izbire. Torej lahko tudi potrošniki sami dokaj preprosto poiščejo prosto sobo ali apartma, ob tem pa ne bodo vezani na nakup kupona, časovne omejitve ipd. "Verjetno bodo morali nekoliko več brskati po spletu in iskati primerne ponudbe, vendar se bo lahko vloženi čas na koncu obrestoval," še poudarjajo na ZPS.

Pred nakupom kupona naj potrošniki po nasvetih ZPS preverijo ceno. Na spletnih mestih, kjer ponujajo najem sob ali apartmajev, je dobro prej povprašati ponudnika neposredno. Potrošniki naj pred nakupom preverijo tudi ali je apartma v času, ko ga želimo najti, prost. Številne ponudbe sploh ne veljajo med šolskimi počitnicami ali pa bo zahtevano doplačilo. Takoj po nakupu naj potrošniki rezervirajo tudi termin.

Na zvezi svetujejo, naj potrošniki preverijo tudi kategorijo namestitve in ponudnika. Poleg spletnih forumov naj preverijo še spletni mesti tripadvisor in booking. Potrošniki naj preverijo, ali so v ceno vključeni tudi parkiranje, stroški čiščenja apartmaja, stroški rezervacije... Obenem pa naj se prepričajo o stroških transferjev.

Nakupovanje kuponov je med Slovenci zelo priljubljeno. To kažejo tudi zadnji rezultati Trženjskega monitorja, skladno s katerimi je vsak četrti spletni nakupovalec v zadnjem letu kupil vsaj en tovrsten kupon, to je blizu 100.000 potrošnikov v populaciji od 18 do 65 let.

Največ kuponov je bilo kupljenih za potovanja in počitnice (42 odstotkov), za razne izdelke (30 odstotkov), gostinske storitve (27 odstotkov) ter za kozmetične storitve (21 odstotkov). Da je tovrstna ponudba za potrošnike zanimiva kaže pestra ponudba predvsem počitnic na Hrvaškem ter krajših oddihov v Sloveniji. Nekaj ponudb seže tudi prek slovenskih in hrvaških meja.

Morda vas zanima tudi:

Bratuškova v Kopru ponosna na gasilce

Edina slovenska knjigarna v centru Trsta v težavah

Na Krasu se bodo družili lastniki vozil Alfa Romeo